Leverans

  • När levereras mina produkter?

    • Order mottagna före klockan 14.00 packas och skickas som regel samma  vardag från vårt lager, förutsatt att varorna finns i lager.
    • Tiden från att varan lämnar vårt lager till leverans är vanligtvis 1-2 arbetsdagar.
    • Har produkten lagersaldo 0 är produkten en  beställningsvara och då beror den beräknade leveranstiden helt på leverantörens utbud av produkten.
  • Hur fraktas mina beställda varor från Ventim?

    De körs ut till dig med lastbil. Vi använder Schenker och DHL för att frakta ut beställda produkter till våra kunder.

  • Jag har inte fått mina varor – var är de?

    För att hålla koll på när du får din leverans kan du antingen logga in på dina sidor på ventim.se, eller kontakta vår support på 0480-42 91 00 eller info@ventim.se.

  • Jag behöver mitt trackingnummer. Hur får jag tag på det?

    Du antingen logga in på dina sidor på ventim.se för att få ditt trackingnummer, eller kontakta vår support på 0480-42 91 00 eller info@ventim.se.

  • Jag har idag tagit emot en produkt som är transportskadad, hur gör jag?

    Vid godsmottagning ska synlig skada, minskning eller förlust anmälas till transportören direkt vid mottagandet. Vid dold skada ska anmälan göras till transportören senast 7 dagar efter mottagandet av godset.

Funderingar /
Behöver du rådgivning inför ditt köp?
0480-42 91 00 info@ventim.se
Du kan också ställa frågor i chatten nere i högra hörnet